ראש פאן פיליפס

מהו בורג פיליפס?

בורג פיליפס הוא סוג של ראש בורג שנועד להקל על הכנסת והסרה של ברגים. הוא הומצא בשנות ה-30 על ידי ג'ון פ. תומפסון, שעבד בחברת פיליפס בורג. ראש בורג פיליפס מעוצב כמו צלב, מה שמאפשר לנעוץ אותו לתוך החומר בכוח רב יותר מאשר סוגים אחרים של ברגים. זה הופך אותו לאידיאלי לשימוש בעיבוד עץ, מתכת ויישומים אחרים שבהם יש צורך באחיזה חזקה. זה גם נפוץ בשימוש באלקטרוניקה, מכשירי חשמל וחלקי רכב.

בורג ראש פיליפס

בורג ראש פיליפס הוא אחד מסוגי הברגים הפופולריים ביותר בשימוש בתעשיות רבות כיום. הם נועדו לספק פתרון הידוק מאובטח ואמין עבור מגוון רחב של יישומים. בורג ראש פאן פיליפס כולל ראש גדול ושטוח עם שני חריצים המאפשרים הכנסת והסרה קלה בעזרת מברג פיליפס. הוא משמש לעתים קרובות בהרכבת רהיטים, אלקטרוניקה, רכב ויישומים תעשייתיים אחרים בשל חוזק ועמידות מעולה.

בורג פאן פיליפס דסקה קפיצית

פאן פיליפס דסקה קפיצית הוא בורג ייחודי המשמש להידוק בצורה מאובטחת למגוון חומרים. הוא בעל צורה ייחודית וראש קעור ורחב, בעל ציפוי מיוחד המשמש שכבת הגנה. צורה ייחודית זו מאפשרת לו לספק כוח אחיזה מעולה בהשוואה לסוגים אחרים של ברגים ומאפשר למשתמשים להתאים אישית את כמות המומנט המופעל בעת הידוק או שחרור הברגים. עם הרבגוניות שלו וקלות השימוש שלו, בורג פאן פיליפס דסקה קפיצית הוא כלי שלא יסולא בפז עבור שיפוצניקים מקצועיים.

בורג ראש פאן פיליפס פלסטיק

בורג ראש פאן פיליפס פלסטיק הוא סוג של בורג שנועד לספק חיבור מאובטח ואמין של שני חפצים. ברגים אלו עשויים פלסטיק עמיד, מה שהופך אותם מתאימים ליישומים בסביבות רבות, כגון יישומים חיצוניים או אזורים שבהם ברגי מתכת עלולים לא להתאים. ברגים אלו כוללים ראש "פיליפס" ייחודי בצורת צלב המאפשר התקנה קלה עם מברג פיליפס. הם זמינים בגדלים ובאורכים שונים כדי לענות על הדרישות הספציפיות שלך.

ברמיל בע"מ מזמינה אתכם לחוות את הברגים האיכותיים האיכותיים שלנו ולהצטרף למאות לקוחות מרוצים מתעשיות שונות שכבר ביצעו אצלם הזמנות. צרו עמנו קשר ונציג מטעמנו ישמח לעזור לך להחליט אילו ברגים יהיו הטובים ביותר עבור המפעל התעשייתי שלך ולוודא שהשאלה שלך תקבל מענה מהיר ומיומן.