FAQ

שאלות ותשובות נפוצות:

שילחו מייל לכתובת barmil@barmil.co.il , ציינו שם וטלפון ליצירת קשר, ואנו נחזור אליכם במהירות האפשרית. ( בין השעות 17:00-08:00 )
נכנסים לאחזור האישי ע"י לחיצה על לקוחות פרטיים / לקוחות עסקיים בצד ימין למעלה. רושמים את הדואר האלקטרוני עימו נרשמתם לאתר, ולוחצים "שיחזור סיסמא". פרטים ישלחו לתיבת הדואר האלקטרוני שציינתם.
לקוחות עסקיים יפנו לשירות הלקוחות במייל import@barmil.co.il. לקוחות פרטיים - נכנסים ללשונית "לקוחות פרטיים" או , בראש העמוד בצד ימין. ואז בוחרים בלשונית "הרשמה". ממלאים פרטים ובוחרים סיסמא. וזהו! אתם רשומים.
לאחר כניסה למערכת באמצעות שם משתמש וסיסמא, יופיע הכיתוב "קניות קודמות" ו-"סל קבוע" בראש העמוד.
לרוב ניתן, טלפונית ב-03-9240196. תוך שעה מביצוע ההזמנה
לרוב ניתן, טלפונית ב-03-9240196. תוך שעה מביצוע ההזמנה
בימים א'-ד' , פריטים מהמלאי יסופקו ביום העוקב ליום ההזמנה. אם נדרשת הובלה לבית הלקוח, נדרשים עוד 1-2 ימי עסקים.
תנאי החזרות והחלפות מפורטים בתחתית כל עמוד, בצד ימין.
עליכם לבדוק את תיבת דואר הזבל בשירות הדוא"ל שלכם, ולאפשר את הגעת המילים אליכם בעתיד על ידי סימונו כ-"לא דואר זבל"
כמובן! האתר מאובטח בתקן SSL.
כמובן! העסקה נסלקת במעמד ביצוע התשלום מול חברת האשראי ולאחר מכן פרטי הכרטיס אינם נשמרים על שרתי חברת ברמיל.
ברמיל מקבלת את סוגי האשראי הבאים: ישראכרט, מאסטרכרד, ויזה ואמריקן אקספרס. לא ניתן להשתמש בכרטיס דיינרס.