מקשרים / קופלונג – COUPLINGS

מקשרים / קופלונג מבית Elesa Ganter מאפשרים העברת תנועה סיבובית ומומנטים בין צירים. הם גם משככים אי דיוקים ופגמים מכניים העלולים לפגוע בהעברת התנועה והמיקום.

משפחת המוצרים של ELESA GANTER נותנת פתרון צימוד מושלם לכל מצב. כמו כל החלקים המכניים, צירים נתונים למגבלות ייצור וסיבולת הרכבה שלרוב אינן ניתנות לביטול מוחלט. גם אמצעים טכניים נרחבים אינם מאפשרים פתרון מושלם לבעיה זו. ללא פיצוי על סטיות מכניות אלו, הן עלולות לגרום לרעידות, רעשים ונוקשות, ובסופו של דבר להקטין את תוחלת החיים של היחידות המחוברות. המהנדסים ב- Elesa Ganterהתמודדו בדיוק עם הבעיות הללו. התוצאה של התמודדות זו היא מקשרים שניתן להשתמש בהם להעברת כוח ומומנט והמאפשרים בקרה על המיקום והתנועה. במילים אחרות, לכל מקרה נמצא המקשר המתאים ליישום. למרות המגוון הרחב, קל למצוא את העיצוב המתאים ליישום. לכל מקשר יש סקירה כללית מדגישה את התכונות החשובות ביותר במבט חטוף, בעוד שדפי המידע הפורמט PDF מספקים תיעוד מפרוט לתקן הנבחר.

 

המקשרים מאלומיניום ונירוסטה שנוספו לאחרונה כוללים עיצוב לקשרים חיוביים ולא חיוביים. התאמה למגוון קטרים, רמות נוקשות וקשיות שונות של גוף המקשר כמו גם אופציה לחריץ שגם מאפשרים התאמה אישית ספציפית מאוד לפי המקרה והשימוש הנתון. באופן כללי, כל המקשרים הללו מקזזים ומפצים על הפרשים בהתאמה בין הצירים, בתנועה הצירית ומשככים רעידות והשפעות בדרגות שונות.

ברמת היישום ניתן לבחור בין שליטה במיקום ותנועה, או שליטה במומנט והעברת כוח. לבקרת מיקום ותנועה, יש להעביר את התנועה הסיבובית בדיוק גבוה מאוד. הדבר דורש סוג צימוד המתפקד עם אפס תגובת נגד בכיוון הסיבוב ובעל עמידות גבוהה לפיתול. יישומים אופייניים כוללים: מנועי סרוו ו- STEPPER לצירים לינאריים, רובוטים תעשייתיים ומתקני בדיקה. למומנט והעברת כוח, לעומת זאת, יש להתמקד בהעברת כוח טהור. הדבר דורש מקשרים שיכולים לעמוד במומנט גבוה ועומסים כבדים תוך כדי תפקוד אמין בתנאים קשים. יישומים אופייניים כוללים: מערכות מסועים, משאבות ומכונות אריזה.

 ניתן לרכוש פריטים אלו, כמו גם את כל פריטי Elesa Ganter אצל היבואן הבלעדי בארץ – ברמיל.

במייל: barmil@barmil.co.il ובאתר האינטרנט של החברה: www.barmil.co.il

למבחר פריטים ממשפחה זו, הסתכלו באתר היצרן בקישור זה

גלילה לראש העמוד