עיבוד מתכת מכונות

בימינו עיבוד מתכת הוא תהליך המתבצע כמעט בכל מפעל או תעשייה יצרנית. תהליך העיבוד מתחלק למספר רב של פעולות שונות כמו כרסום וחיתוך אשר כל אחת מהן מתבצעת במכונה אחרת. מכונות אלו צריכות לבצע את פעולתן באופן מושלם שכן סטייה מהמידות המתכוננות תוביל לחוסר התאמה של הרכיב. בהתאם, על המכונות עצמן להיות מורכבות מרכיבים מושלמים בפני עצמם שיבטיחו עבודה מדויקת ורציפה לאורך זמן. את רכיבים אלו מייצרות חברות בינלאומיות כמו GANTERוCARRLANE אשר ניתן להשיג דרך יבואנים רשמיים כמו ברמיל המספקת שלל אמצעים וחומרים גלם לעיבוד מתכת מכונות ומערכות מתקדמות.

עיבוד מתכת מכונות וציוד

כאמור ישנם סוגים שונים מכונות לעיבוד מתכת אשר כל אחת מהן זקוקה לחלקים וחומרים מגוונים. כמה ממכונות אלו הן:
מכונות השחזה – מכונות אליהן מכניסים חלקי מתכת מוגמרים על מנת להסיר שכבות עליונות מיותרות. ביכולתן להגיע לרמת דיוק של מיקרונים בודדים ולהפעלתן יש צורך ברכיבים כמו סרט השחזה או כרסם ממתכת חזקה.
מכונות חריטה – מכונות שיוצרות דפוס על גבי תוצר או חומר גולמי. מכונות אלו יכולות גם להסיר חומר עודף ולדייק חיתוכים שבוצעו במכונה אחרת. לפעולת החריטה יש צורך בצירים ייחודיים וכן בכרסם קשיח.
מכונות CNC – מכונות משוכללות אשר מבצעות מספר פעולות כמו חיתוך וכרסום של מתכות. מכונות אלו לרוב משולבות עם מחשב אליו מכניסים שרטוטים או הגדרות חיתוך שהמכונה מבצעת באופן אוטומטי. גם מכונות אלו זקוקות לכרסם מתכתי ולשלל רכיבים מתקדמים מתחום האוטומציה.
מעבר לכך, כל אחת ממכונות אלו מורכבות מעוד אלפי רכיבים שונים שיש לשמור על תקינותם בעת העבודה ואף להחליפם בעת צורך.

רכישת חלקים חלופיים למכונות עיבוד מתכת

כאמור, חברות המבצעות עיבוד מתכת מכונות צריכות לעיתים להחליף חלקים שנשחקים משימוש ממושך או שפשוט נהרסו עקב תאונה. כיוון שאלו מכונות שלרוב פועלות במשך שנים, לא תמיד פשוט למצוא את החלקים הדרושים לתיקונן שכן אין עליהם יותר אחריות יצרן או שניתן להשיג אותם רק מידי החברה בחו"ל. חברת ברמיל נמצאת בקשר ישיר עם שלל חברות מובילות בתחום ומייבאת מהן חלקים ומכונות מקוריים. דרכנו תוכלו להשיג רכיבים וחומרי גלם שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר ובמחיר משתלם במיוחד. להזמנות ומענה על שאלות צרו קשר עוד היום.