נירוסטה דקורטיבית של היצרן RIMEX METALS

מחפשים פתרונות איכותיים לעבודות שיפוצים ובנייה?

חידושים בעיצובים לבנייה אפשר למצוא עם נירוסטה הנחשבת לחומר עמיד במיוחד כנגד קורוזיה. בשונה מחומרים מתכתיים אחרים, לנירוסטה יש שכבה אוטמת מאוויר ומים אשר מונעת שחיקה.  נירוסטה דקורטיבית של היצרן RIMEX METALS היא מומלצת במיוחד ומגיעה בעיצובים וצבעים מרהיבים. היצרן RIMEX METALS הינו יצרן בין לאומי המייצר בהתאמה אישית מגוון עצום של חלקים לחיפוי מבנים, ציפויי עמודים, עיצוב דלפקים, בניית משקופים וחיפוי על קירות.

לוחות מעוצבים מנירוסטה למבנים ציבוריים

אם אתם נמצאים בשלבי תכנון של מבנה ציבורי או מסחרי, לוחות הנירוסטה מהווים פתרון חסכוני ואיכותי למגוון רחב של עבודות. כיום, אפשר להזמין לוחות העשויים מנירוסטה צבעונית בגוונים מהממים. אפשר לראות את הנירוסטה הצבעונית בקניונים רבים בעולם ביישום על דרגנועים, ציפוי על מכונות, שלטים גדולים וגופי תאורה. האפקט העיצובי הוא לא פחות ממרהיב והמחיר משתלם במיוחד, בעיקר כאשר מדובר על מבנים גדולים ופרוייקטים הדורשים כמות גדולה של חומר גלם לבנייה. הנירוסטה יכולה להתאים גם למשטחי דריכה לסירות, משאיות, מפעלי מזון ומשטחים במפעלים תעשייתיים למניעת החלקה. העמידות לטמפרטורות גבוהות מאפשרות ליישם את לוחות הנירוסטה בכל מבנה תעשייתי ללא חשש משחיקה או שבירה של החומר.

חיפוי קירות עם נירוסטה באיכות גבוהה

בעבר, כמעט כל חיפוי קיר היה מתבצע עם קרמיקה הנחשבת לנוחה מאוד לשימוש. כיום אפשר לבצע את החיפוי של הקיר עם אריחים העשויים מנירוסטה. האריחים הם קלים במיוחד, נוחים מאוד להתקנה ואינם נשחקים או נשברים בקלות. המראה היוקרתי של הנירוסטה מעניק שיפור משמעותי למבנה הפנימי או החיצוני של הבניין והאריחים יכולים להיות מיושמים גם בחדרי אמבטיה, לובי של בניין, אולמות תצוגה של מוצרים ואף מעליות.

נירוסטה דקורטיבית של היצרן RIMEX METALS

נירוסטה דקורטיבית של היצרן RIMEX METALS היא מומלצת ביותר ונחשבת לאיכותית עם בקרת איכות ברמה גבוהה במיוחד. חברת RIMEX METALS מייצרת חלקים ולוחות העשויים מנירוסטה כבר מעל ל-63 שנים ברציפות ומספקת מגוון עצום של כלים לעיצוב פנימי וחיצוני של מבנים. חברת ברמיל בע"מ מציעה לכם את חומרי הגלם המעולים של חברת RIMEX METALS עם ייבוא רשמי של כל מוצרי החברה.