אספקה לתעשייה רפואית

התעשייה הרפואית היא אחת מהתעשיות החשובות ביותר ובה מפתחים תרופות וכלים שניתן למצוא בכל בית. תרופות וכלים אלו צריכים להיות מדויקים לחלוטין שכן כל טעות בייצור עשויה להוביל לפגיעה בחיי אדם. בהתאם, על הכלים והמכונות הנמצאים במפעלי התעשייה ובמעבדות הרפואיות להיות מדויקים ואיכותיים בפני עצמם. חברות הזקוקות לאספקה לתעשייה רפואית מחפשות לרוב מצד אחד ציוד ספציפי שמיוצר במיוחד למטרה מסוימת בתהליך הייצור ומצד שני ברכיבים כלליים שניתן למצוא להם שימוש בתעשיות רבות אחרות. אספקה מכל הסוגים ניתן למצוא בחברות המתמחות בתחום כמו ברמיל אשר מספקת ציוד וחומרים ללקוחות בארץ ובעולם בהבטחה לאיכות הגבוהה ביותר.

אספקה לתעשייה רפואית לכל מטרה

האספקה לה זקוקים בתעשייה הרפואית היא מגוונת ביותר וכוללת רכיבים החל מחומרי גלם ועד אמצעים חשמליים. בין הרכיבים והחומרים הרלוונטיים לתעשייה שחברת ברמיל יכולה לספק הם:
טיטניום – מדובר במתכת ממנה יוצרים שתלים לשיניים ושלל תותבות שכן היא אחת מהמתכות החזקות ביותר שאינה מעוררת תגובות לא רצויות בגוף. את הטיטניום ניתן לקבל בצורת מוטות, משטחים וחוטים.
ברגים ואומים – אלו יכולים להיות ברגים מטיטניום ליצירת תותבות או ברגים למכונות וכלי עבודה ייחודיים לתעשייה הרפואית.
גלגלים – גלגלים הם מהרכיבים הבסיסיים בכל אמצעי נייד. בתעשייה הרפואית ניתן למצוא אותם בכיסאות גלגלים, עגלות כלים ועוד.
מגנטים – מגנטים נמצאים כמעט בכל מכשיר רפואי וחיוניים לביצוע בדיקות מעבדה שונות.
כאן באתר של ברמיל ניתן למצוא קטלוגים עם המפרט הטכני של הכלים והחומרים המיועדים לתעשייה הרפואית ועוד רבים אחר.

רכישת משתלמת של ציוד לתעשייה הרפואית

חברות בתעשייה הרפואית זקוקות לאספקה תכופה של חומרי גלם וציוד באיכות גבוהה. חברות אלו יכולות לחפש את הציוד ברחבי הארץ ואצל חברות זרות בחו"ל על מנת לקבל את העסקאות המשתלמות ביותר. יחד עם זאת ובשל הצורך התמידי שלעיתים צריך להיות מסופק בטווח זמן מידי עדיף לאותן חברות למצוא דרך להשיג כל מה שהן צריכות אצל חברה אחת. ברמיל מחזיקה אספקה לתעשייה רפואית מכל סוג ולכל מטרה. בנוסף בברמיל אנו מייבאים ציוד של היצרניות המובילות בעולם כמו GANTER וCARRLANE ומציעים ללקוחותינו להנות מציוד בהתאמה אישית. לקבלת הצעת מחיר למענה על שאלות ניתן להשאיר פרטים כאן באתר.