אלן ראש כפתור

בדרך כלל, בורג מחובר למשטח בעזרת מברג או מקדחה המצוידת בביט מתאים שמתאים לחריץ בראש הבורג. ישנם צורות ראשים רבות ביניהם: ראש פיליפס, ראש בורג פוזידרייב, ברגי טורקס, ברגי אלן וברגים בעלי שקע משולש וכמובן ברגי אלן ראש כפתור.

בורג אלן ראש כפתור

ברגי אלן ראש כפתור הם סוג של בורג המשמש בתעשיות רבות. הם מורכבים מראש גלילי עם שקע משושה המונע על ידי מפתח אלן או מפתח משושה. ברגים אלה משמשים לעתים קרובות כאשר היישום דורש פרופיל נמוך, שכן יש להם ראש קטן יותר מאשר סוגים אחרים של ברגים. הם משמשים גם כאשר האסתטיקה חשובה, שכן ניתן לייצר אותם בגדלים וגימורים שונים. ברגי אלן ראשי כפתור מספקים פתרון מצוין ליישומים שבהם נדרשת חוזק, עמידות ועמידות בפני קורוזיה.

ניתן להשתמש בברגי אלן עם ראש כפתור הן ליישומים פנימיים והן בחוץ, מכיוון שהם זמינים בחומרים שונים כולל נירוסטה. הם זמינים גם במגוון גדלים ואורכים כדי להתאים לדרישות שונות.

ראש בורג פוזידרייב

ברגי פוזידרייב הם סוג של ברגים המיועדים לשימוש ביישומים רבים ביניהם יישומי עץ. הראש נועד לספק אחיזה ויציבות מקסימלית בעת הנעה לתוך החומר. יש לו שקע בצורת צלב המאפשר התאמה בטוחה יותר מאשר סוגים אחרים של ראשי ברגים, מה שהופך אותו לאידיאלי לשימוש בבנייה, ייצור ויישומים כבדים אחרים. ברגי פוזידרייב זמינים בגדלים וחומרים שונים, המאפשרים להשתמש בהם כמעט בכל יישום.

ברגי טורקס

ברגי טורקס זוכים להכרה בעולם בגלל התכונות יוצאות הדופן שלהם. הם נחשבים יותר ויותר כבחירה האופטימלית בכל הנוגע לברגים. המאפיין המבחין של ברגים אלה הוא ראשם המחודד והזווית שבה ניתן להתקין אותו במהירות ובקלות בכל סוג עץ ללא קידוח מוקדם. זה מבטל את הצורך בפיצול העץ גם כן. ברגי טורקס מעוצבים עם צלעות מיוחדות המסייעות להפחית את כמות השבבים או הפסולת שנוצרו במהלך ההתקנה. זה מביא למראה חלק ומוגמר כאשר הבורג מוכנס. ברגים אלו בנויים מפלדה חזקה ועוברים תהליך חישול.

לפרטים על מגוון הברגים שלנו, ביניהם בורג אלן ראש כפתור, מלאו פרטים בטופס צור קשר באתר ואנו נחזור אליכם בהקדם.