תקנון האתר

האתר הינו חנות וירטואלית המופעלת על ידי:

שם חברה: ברמיל בע”מ

כתובת: רח’ אבשלום גיסין 69, ת.ד.4171, קריית אריה פתח תקוה 4922384 

מס’ טלפון לתלונות: 03-9240196

להלן: החברה.

כללי

האתר משמש הן לקבלת הזמנות מלקוחות עסקיים קבועים והן לרכישת מוצרים על ידי לקוחות מזדמנים. תקנון זה מתייחס לרכישת מוצרים על ידי לקוחות מזדמנים.

הוראות תקנון זה חלות על עסקאות רכישה המבוצעות על ידי רוכש שהינו צרכן כהגדרתו בחוק הגנת הצרכן, תשמ”א 1981 להלן: חוק הגנת הצרכן.

כל אדם הכשיר לבצע פעולות רכישה של מוצרים המוצעים באתר החברה ו/או כל גוף משפטי, המאוגד ו/או הרשום בישראל, והמוסמך לבצע פעולות רכישה של מוצרים המוצעים באתר החברה רשאי לבצע פעולת רכישה באתר בכפוף לתנאי תקנון זה להלן: הרוכש.

כל המבצע פעולת רכישה באתר החברה, מצהיר בעצם ביצועה כי הוא מודע לתקנון האתר ולכללים החלים על רכישת מוצרים באמצעות אתר החברה, כי הוא מכיר כללים אלה, מסכים לתחולתם על פעולת הרכישה וכי לא תהיה לו ו/או למי מטעמו כל טענה ו/או תביעה ו/או דרישה כנגד החברה ו/או מפעילי האתר ו/או מי מטעמם, מלבד טענות הקשורות בהפרת התחייבויות החברה ו/או מפעילי האתר על פי תקנון זה.

לבירורים ניתן לפנות למחלקת שירות הלקוחות של החברה בטלפון שלעיל.

רכישת מוצרים

כל השירותים והמוצרים הנמכרים באתר החברה, מוצעים לגולשים לרכישה במחיר הנקוב.

פעולת רכישה של מוצרים באתר החברה נעשית באמצעות כרטיס אשראי בלבד.

תנאי מוקדם לאישור פעולת הרכישה על ידי החברה הוא קבלת אישור של חברת האשראי אשר באמצעות כרטיס שהנפיקה מבקש הרוכש לבצע את פעולת הרכישה לביצוע עסקת הרכישה. לא התקבל אישור חברת האשראי במועד, לא יהיה כל תוקף לפעולת הרכישה על ידי הרוכש.

לצורך השלמת פעולת הרכישה, יידרש הרוכש למלא פרטים אישיים, לרבות פרטי התא האלקטרוני שלו באתר האינטרנט. מילוי הפרטים הינו תנאי לביצוע פעולת הרכישה, ואולם החברה רשאית לקבוע דרכים נוספות ו/או אחרות ו/או דרכים אחרות להשגת פרטי הרוכש.

החברה תהיה רשאית להתנות אספקת המוצר לרוכש בחתימת בעל כרטיס האשראי לאחר זיהויו באמצעות תעודה מתאימה והצגת כרטיס האשראי – על שובר כרטיס האשראי במעמד אספקת המוצר.

החברה מציעה לרכישה באתר מוצרים מגוונים על פי שיקול דעתה הבלעדי.

החברה מציעה לרכישה באתר מוצרים בכמויות, במחיר ובתנאים כפי שתמצא לנכון לפי שיקול דעתה הבלעדי. לחברה שמורה הזכות הבלעדית לקבוע את כמות כל מוצר שיוצע לרכישה ולהגביל כמות המוצרים לרוכש אחד.

תנאי מוקדם לאישור פעולת הרכישה הוא כי המוצר הנרכש מצוי במלאי החברה ו/או במלאי הספק. לרוכש לא תהיה כל טענה ו/או תביעה בעניין זה בכפוף לכך שהחברה תודיע לרוכש על העדר המוצר מן המלאי ותשיב לו כל סכום ששילם, אם שילם, להחברה ו/או תבטל את החיוב, אם בוצע בין פעולת הרכישה.

מוצרים המוצעים לרכישה באתר החברה ואשר ברגיל ניתנת לגביהם אחריות, מלווים בתעודת אחריות מטעם היצרן ו/או היבואן ו/או נותן השירות (להלן: בעל האחריות). האחריות הבלעדית למוצרים, לאיכותם, לטיבם, לעמידותם, ליכולת פעולתם התקינה ולמפרט פעילותם חלה אך ורק על בעל האחריות.

החברה רשאית לספק לרוכש חלק מן המוצרים או כולם באמצעות גורם שלישי. במקרה זה יתכנו עיכובים באספקת המוצר התלויים באותו גורם, החברה תהיה פטורה מאחריות בגין עיכובים אלה ולא תהיה לרוכש כל טענה ו/או תביעה נגד החברה ו/או מי מטעמה בקשר עם עיכובים באספקה.

תנאי מוקדם לאישור פעולת הרכישה הוא כי החברה שולחת את המוצר לכתובת הרוכש בישראל. לרוכש לא תהיה כל טענה ו/או תביעה בעניין זה בכפוף לכך שהחברה תודיע לרוכש על כך שאינה מספקת לכתובת הרוכש, ותשיב לו כל סכום ששילם (אם שילם) להחברה ו/או תבטל את החיוב (אם בוצע) בגין פעולת הרכישה.

רוכש רשאי לרכוש כל מוצר המוצע באתר החברה ללא הגבלה, אלא אם צוין אחרת.

בעת ביצוע פעולת הרכישה יידרש הרוכש להכניס למערכת פרטים אישיים שלו, לרבות שמו וכתובתו וכן מספר כרטיס האשראי וסוגו, שבאמצעותו הוא מבקש לבצע את עסקת הרכישה, ואולם החברה רשאית לקבוע דרכים נוספות ו/או אחרות להתקשרות ומסירת פרטי הרוכש כולם או חלקם. החברה לא תהיה אחראית לטעות בביצוע פעולת הרכישה הנובעת מהכנסת פרטים שגויים כלשהם על ידי הרוכש למערכת.

אספקת המוצר תבוצע לכתובת שתוכנס על ידי הרוכש למערכת, אלא אם נקבע אחרת.

פרטי פעולת הרכישה ופרטי הרוכש ישמשו את החברה בלבד ולא יועברו על ידה לגורם אחר, למעט העברת הפרטים לחברת האשראי לשם קבלת אישור לביצוע עסקת הרכישה. הרוכש מסכים כי החברה תשמור את פרטיו במערכת נתוניה.

חיוב הרוכש בגין המוצר שרכש יבוצע באמצעות כרטיס האשראי לאחר רכישת המוצר על ידו ובכפוף לאישור חברת האשראי.

מערכת המחשב של החברה מנהלת רישום ממוחשב לגבי כל פעולת רכישה המבוצעת באתר החברה, ורישומיה יהוו ראיה לכאורה לכל הקשור לביצוע עסקת הרכישה.

כל המוצרים המוצעים לרכישה באתר החברה חלים לגביהם כללי האחריות והשירות הרגילים לגבי מוצרים מאותו סוג.

האחריות לפעולתם התקינה של המוצרים חלה על החברה החתומה על תעודת האחריות שסופקה יחד עם המוצר לרוכש.

ביטול עסקת רכישה

זכותו של הרוכש לבטל בכתב את עסקת הרכישה בתנאים הבאים:

כאשר העסקה היא לרכישת מוצר: על ידי הודעה בכתב למשרדי החברה בתוך ארבעה עשר ימים מיום שקיבל הרוכש את המוצר או מיום שקיבל הרוכש מסמך המכיל את הפרטים הכלולים בסעיף 14 ג’ (ב) לחוק הגנת הצרכן, לפי המאוחר.

כאשר העסקה היא לרכישת שירות: בתוך ארבעה עשר ימים מיום עשיית העסקה ובלבד שביטולה ייעשה לפחות שני ימים, שאינם ימי מנוחה, קודם למועד שבו אמור השירות להינתן.

לא ניתן לבטל עסקה לרכישת טובין פסידים, טובין שיוצרו במיוחד בעבור הרוכש בעקבות העסקה וטובין הניתנים להקלטה, לשעתוק או לשכפול, שהרוכש פתח את אריזתם המקורית.

תוצאות ביטול העסקה יהיו בהתאם להוראות סעיף 14 ה’ לחוק הגנת הצרכן.

יודגש כי בהתאם להוראות אלה, חלה חובת החזרת המוצר למחסני המשווק על הרוכש, למעט אם הביטול נבע מפגם במוצר או עקב אי התאמתו לפרטים שהוצגו לגביו באתר החברה או במסמך שנמסר לרוכש. בהתאם להוראות החוק רשאית החברה לדרוש מן הרוכש דמי ביטול, אם הביטול לא נעשה בשל פגם או אי התאמה כאמור, כמפורט בסעיף 14 ה’ לחוק.

כמו כן, במקרה של ביטול כאמור, אם פחת ערך המוצר בשל הרעה משמעותית במצבו רשאית החברה לתבוע את נזקיה מן הרוכש.

ביטול עסקת הרכישה שלא על פי תנאים אלה, לא יהיה לו כל תוקף.

תנאים נוספים

החברה שומרת על זכותה לשנות תקנון זה, להוסיף עליו ו/או לגרוע מהוראותיו. כל עסקת רכישה כפופה להוראות התקנון שיהיה אותה עת בתוקף ויפורסם באתר החברה.

כל המחירים המוצגים באתר החברה כוללים מע”מ, למעט מחירים עבור לקוחות בחול. מחירי המוצרים אינם כוללים דמי משלוח.

פירוט תעריפי דמי המשלוח ניתן למצוא באתר, בדף שבו רושמים את הכתובת למשלוח.

תמונות המוצרים המוצגות באתר החברה הינן להמחשה בלבד ואינן מחייבות.

אם גורמים ו/או אירועים שאינם בשליטת החברה יעכבו ו/או ימנעו את מכירת המוצרים או כל חלק מהם, ו/או ישפיעו על מועדי אספקת המוצרים לרוכשים, ו/או ישפיעו על מחירי המוצרים, ו/או אם יחולו בין מועד ביצוע פעולת הרכישה למועד האספקה המתוכנן על פי תנאי רכישת המוצרים שינויים בשיעורי המס ו/או ההיטלים החלים על המוצרים נשוא העסקה, רשאית החברה להודיע על ביטול עסקת הרכישה.

אם תתגלה טעות בתיאור המוצר, במחירו, בתנאי התשלום המפורטים לידו, בתמונתו או בכל חומר אחר הנוגע למוצר או בקבלת הנתונים מן הרוכש, תהיה החברה רשאית לבטל את עסקת הרכישה בכל מועד עד אספקתו לרוכש.

אם יתברר להחברה כי היא אינה יכולה, במסגרת אמצעיה הרגילים, לספק את המוצרים לרוכש במקום מגוריו ו/או היא אינה מסוגלת להבטיח כי חברות השירות יעניקו למוצרים שירות במקום מגורי הרוכש, תהיה החברה רשאית לבטל את עסקת הרכישה בכל מועד עד אספקת המוצר לרוכש.

בוטלה העסקה על פי הסעיפים שלעיל, תשיב החברה לרוכש את מלוא התמורה ששילם, אם שילם, ו/או תבטל את חיוב כרטיס האשראי שלו, והרוכש לא יהיה זכאי לכל פיצוי בגין ביטול העסקה.

כל מוצר יסופק ללקוח באמצעות משלוח, ולא יהיה ניתן לאסוף אותו באופן עצמאי ממחסני החברה או הספקים, אלא באישור מיוחד ומראש.

בכל מחלוקת שעניינה עסקת הרכישה, תהא לבית המשפט המוסמך באזור החברה סמכות שיפוט ייחודית ובלעדית.

כל הודעה לרוכש תבוצע לכתובת ו/או על פי הפרטים שהוכנסו למערכת, במהלך ביצוע פעולת הרכישה. הודעה כאמור שנשלחה בדואר, תיחשב כאילו הגיעה לידי הרוכש בתוך 7 ימים מיום שנשלחה.

מדיניות החזרות וביטולי עסקאות:

א. כל הרוכש מוצר רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א – 1981 (להלן: “חוק הגנת הצרכן”).

ב. להלן בקצרה הוראות הביטול (הוראות הביטול המלאות מפורטות בחוק הגנת הצרכן ונוסחם המלא מחייב):

1.  ברכישה של מוצר – מיום עשיית העסקה ועד ארבעה עשר ימים מיום קבלת המוצר.

2. ברכישת שירות – בתוך ארבעה עשר ימים מיום עשיית העסקה, ובלבד שביטול כאמור ייעשה לפחות שני ימים, שאינם ימי מנוחה, קודם למועד שבו אמור השירות להינתן.

ג. ביטול של עסקה יעשה בכתב באמצעות הפקס ו/או באמצעות הדואר האלקטרוני.

  • ד. תוצאות הביטול עקב פגם:
    במקרה של ביטול עקב פגם מוכח במוצר תחזיר ברמיל בע”מ בתוך 14 ימים מיום קבלת ההודעה על הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם, תבטל את יתרת החיוב בשל העסקה כולה ולא תגבה דמי ביטול כלשהם.
  • ה. תוצאות הביטול שלא עקב פגם:
    במקרה של ביטול שלא עקב פגם, תחזיר ברמיל בע”מ בתוך 14 ימים מיום קבלת ההודעה על הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם, תבטל את החיוב בשל העסקה ולא תגבה ממבצע הפעולה סכום כלשהו, למעט דמי ביטול מוסכמים ומוערכים מראש בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר המוצר או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מבניהם. יובהר ויודגש, דמי הביטול יכול שיגבו ע”י ברמיל בע”מ באמצעות כרטיס האשראי. אם בעת ביטול העסקה כבר קיבלתם את המוצר, עליכם החובה להחזרת המוצר למחסן ברמיל בע”מ, על חשבונכם כשהוא במצב טוב ותקין וראוי לשימוש.חשוב לציין, כי הלקוח יחויב בתשלום מלא בגין המשלוח גם אם טרם קיבל את המוצר, וזאת במידה ובעת הביטול המוצר כבר נאסף באמצעות חברת השילוח.

    יובהר ויודגש: ביטול העסקה מותנה וכפוף לכך שהמוצר יוחזר ברמיל בע”מ באריזתו המקורית, שלם ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא וכשהוא שלם ותקין וראוי לשימוש.

    דעו: לא ניתן להחזיר מוצרים לאחר שהורכבו, אלא באישור מראש של ברמיל בע”מ.

    האמור בסעיף זה לא יחול על הטובין והשירותים הקבועים בסעיף 14ג (ד) לחוק הגנת הצרכן.

מדיניות אספקת מוצרים:

משלוחים

משלוח המוצרים יתבצע באמצעות שירות משלוחים אשר קיים בחברה לחלופין, באפשרותכם לאסוף עצמאית את הסחורה מהמרכז הלוגיסטי של החברה בפתח תקווה. עליכם לרשום זאת במעמד ההזמנה.
כתובת המרכז הלוגיסטי של חברת ברמיל לאיסוף עצמי: פתח תקווה קריית אריה ,אבשלום גיסין 69 . טל: 03-9240196 שלוחה 121. שעות הפעילות: ימים א’ – ה’ בין השעות 08:00 – 17:00.

  • זמני אספקת המוצרים שאינם ממלאי – תוך 7-14 ימי עבודה, פריטים אשר מוזמנים מייצור זמן האספקה שלהם הוא משוערך. זמני האספקה כוללים בחישוב אך ורק ימי עסקים (א’ – ה’, לא כולל ימי שישי, שבת, ערבי חג, ימי חג ושבתון). אנו עושים מאמצים לקידום כל הזמנה , אולם לעיתים בעקבות נסיבות כאלו ואחרות עשויים זמני האספקה להשתנות ובמצב זה אנו מעדכנים את הלקוח במידי בתאריך האספקה החדש.
  • איסוף עצמי – במידה ונבחרה האפשרות לאיסוף עצמי של המוצר כאמור לעיל, עליך לציין זאת במעמד ההזמנה. האחריות על המוצר בזמן ההובלה העצמית הינה על הלקוח בלבד. יש לתאם את האיסוף מראש ולהצטייד בת.ז של המזמין או בייפוי כוח מתאים כתנאי למסירה.

                                                                                                                                                                                                                                          ט.ל.ח