נירוסטה דקורטיבית של היצרן RIMEX METALS

איזה חיפוי וציפוי תעשייתי הוא הטוב ביותר?

בתהליך ייצור של מכונות, מכשירי חשמל ובנייה של מבנים תעשייתיים ומסחריים, נעשה שימוש רב בחומרי גלם לאיטום ושמירה על המוצרים. מבין חומרי הגלם הטובים ביותר לציפוי וחיפוי הוא חומר הנירוסטה המביא עימו עמידות רבה כנגד חלודה וכנגד קורוזיה. בנוסף לכך, חומר הנירוסטה מאפשר יצירת אלמנטים דקורטיביים בשלל צבעים ודגמים וניתן אף להזמין עיצוב בהתאמה אישית על פי הצרכים שלכם. כאשר מדברים על נירוסטה מעוצבת, מדברים על נירוסטה דקורטיבית של היצרן RIMEX METALS הנחשב לאחד היצרנים הגדולים בעולם בתחום הנירוסטה לתחום התעשייה והבנייה.

נירוסטה לחיפוי וציפוי קירות מעלית

תעשיית הייצור ושיפוץ מעליות היא אחת התעשיות הצומחות בישראל עם רווחיות גבוהה בכל הנוגע לבניית מעליות חדשות וטיפול במעליות קיימות. פרויקטים של בנייה חדשה ופרויקטים להתחדשות עירונית, הביאו לתחרות גדולה בין החברות לייצור והתקנת מעליות כאשר כל חברה מחפשת לספק לכל קבלן את העיצובים המרשימים ביותר למעליות. באמצעות חיפויים של נירוסטה דקורטיבית, ניתן להעניק לכל מעלית מראה מרשים ויוקרתי עם מגוון רחב של סוגי חיפויים כגון:

=       חיפוי מעליות מנירוסטה עם עיטורים מיוחדים.

=       ציפוי נירוסטה בדגמים של מראה רגילה.

=       חיפוי נירוסטה בדגם מראה במגוון צבעים על פי בחירה.

=       עיטורים וריקועים על חיפויי נירוסטה בהתאמה אישית.

=       לוחות נירוסטה באיכות גבוהה לחיפוי מעליות באזור חופי הים.

לוחות מנירוסטה לעיצוב דרגנועים למרכזי קניות

אם יש לכם פרויקט בניה או שיפוצים במרכז מסחרי או קניון, יש לכם אפשרות לעצב את הדרגנועים בצורה מושלמת באמצעות לוחות נירוסטה מעוצבים. הלוחות מיוצרים על ידי חברת RIMEX METALS על פי הזמנה אישית שלכם ומגיעים דרך חברת יבואנית מהמובילות בישראל בתחום. תוכלו לבחור את העיטורים על הנירוסטה, את צבע הנירוסטה ואת הדגם המתאים ביותר לכם ממבחר גדול של דגמים ללוחות נירוסטה דקורטיבית.

הזמנה טלפונית של נירוסטה דקורטיבית של היצרן RIMEX METALS

לביצוע הזמנה של לוחות וחיפויים מנירוסטה דקורטיבית של היצרן RIMEX METALS, צרו קשר עם חברת ברמיל בע"מ הנחשבת ליבואנית מספר אחת בישראל למתכות. חברת ברמיל מציעה לכם את המחירים הטובים ביותר של כל מוצרי המותג הבין לאומי RIMEX METALS.